SLIKA (da li decu treba nositi)

Da li decu treba nositi ili ne, to je odluka svakoga od nas pojedinačno.
Da li ćemo ih time previše razmaziti ili navići?
Danas je ova slika u meni izazvala i radost i setu.
Radost zbog dva osmeha, znatiželjna, radoznala.
Sa druge strane setu, a u isto vreme i lepotu.
Kako bi Atheist rap rekao "Više ništa nije isto, ništa nije kao što je bilo ranije. Ostaje nam samo, borba, borba i sećanje, na neko srećnije vreme...". Borba postoji svakako. no u ovom tekstu akcenat bih stavi na sećanje.
Sećanje na jedan događaj.
Kada sam imao 12 godina, bio sam prilično veliki i težak. Moja mama (na slici) mi se obratila rečima...
"Hajde sine, ljubi te majka, da te nosim, dok još imam snage za to".
Odgovorio sam da sam mnogo težak i da će leđa da je bole ako me bude nosila.
Nije mi puno trebalo da se predomislim.
Nošenje nije dugo trajalo. Svakako je bilo moje poslednje nošenje na krkač.
Rado ga se i sa ponosom sećam.
Ova slika je probudila sećanje u meni, koje sam ja hteo da podelim sa vama.
Došla je na red nova generacija za nošenje.
A što se Petre tiče, neka potraje.




Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Moja molitva

Kako sam smršao 20 kg

Obične stvari