Želim vam za 8. Mart...



Ako se pitate šta predstavlja ova slika, ništa drugo, već pokušaj da se napravi broj osam. I to od rolnica. A od kakvih rolnica?
Danas sam odlučio da napravim jedan specijalitet. Ne baš namenski, zato što je Osmi mart, već zato što sam hteo. No, ispalo je i jedno i drugo. Za Osmi mart namenski specijalitet.
Budući da nisam kupio cveće, mislim da je ovo pun pogodak.
Pre nekoliko dana sam kupio u prodavnici dimljenog lososa. A onda sam se setio da u knjizi koju sam nedavno kupio postoji jedan veoma interesantan recept.

Rolnice od lososa.

Recept je kombinacija lososa, salate, rena, meda, senfa, limuna i šragarepe.
Dok sam ga pripremao, razmišljao sam o današnjem danu, osmom martu. Lično nisam baš za to da se taj dan posebno naglašava. Smatram da bi svaki dan u godini trebalo da bude jednako posvećen ženama kao što je i ovaj današnji.

Uspešno sam završio rolnice. Upakovao u broj osam i eto slike.

Kada biste probali ovu rolnicu. Osetili biste da je slatko, ljuto, kisela. Savršenog je ukusa i napravljena sa ljubavlju.
Dakle, ovaj dan pomatram kroz odnos prema sebi, odnosno prema drugome.
Odnos nije jednostavan, baš kao ni ovaj recept. Potrebno je uložiti trud. Nadamo se da će se trud isplatiti. Da će odnos da uspe.
No, kao i u receptu, ako preteramo sa nekim sastojkom, može da ne uspe.
U odnosu, nekada plačemo, nekada se ljutimo, nekada trpimo nešto.
Najbitnije je da ga negujemo. Da negujemo sebe i drugoga koji pored nas.
Da dodajemo neke "sastojke", pa da to bude baš onaj, makar i na trenutak savršeni odnos.
Baš kao što su i ove rolnice od lososa.
Kada biste ih zagrizete, osetili biste sve ukuse jedanko dobro raspoređene.
No i taj trenutak prođe.
A onda, nastavljamo da gradimo neke nove.
Bitno je da se trenuci grade sa ljubavlju i sa dobrom namerom.
Drage, želim da vam današnji dan donese mnogo takvih novih i ukusnih trenutaka.



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Moja molitva

Kako sam smršao 20 kg

Obične stvari